lauantai 2. marraskuuta 2013

VIRTUAALINEN YSTÄVÄKIRJA

Kuka muistaa vielä ne ystäväkirjat, joita täyteltiin ala-asteella ja joissa kyseltiin mitä milloinkin? Minä muistan. Täyttelin useita ystäväkirjoja, mutta minulle ei koskaan ostettu sellaista. Nyt siis päätin repäistä Marjutin (Mustetahroja) innoittamana. 

Ystävät ovat elämän suola ja niiden kanssa on kiva poseerata ryhmäkuvissakin. 




Nytpä heitän teille jokaiselle haasteen ja teen myöhemmin postauksen vastauksista kysymyksiin. Olisi kiva, jos mahdollisimman moni osallistuisi!

1.Miten ja missä tapasimme?
2.Ensivaikutelma?
3.Paras yhteinen muisto?
4.Viimeksi nauroimme vatsa kippuralla, kun...
5.Kuinka kauan olet tuntenut minut?
6. Kuinka hyvin tunnet minut?
7.Mikä on paras luonteenpiirteeni?
8. Viisi asiaa, jotka tulee ekana mieleen, kun ajattelet minua?
9. Huonoin luonteenpiirteeni?
10. Millä nimellä kutsut minua?
11. Terveisesi minulle?


Lähettäkää vastauksenne minulle Facebookissa yksityisviestinä, niin teen postauksen ystäväkirjamaisessa muodossa myöhemmin. Meiliosoite poistettu tästä postauksesta. :) ÄLKÄÄ laittako vastauksianne blogin kommentointiosuuteen, kiitos!

KIITOS!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti