keskiviikko 15. heinäkuuta 2015

ELÄMÄN MERILLÄ KOMPASSI HUKASSA

Blogitauko on venähtänyt jo aika pitkäksi.

Olen yrittänyt monta kertaa aloittaa kirjoittamisen, mutta se on tuntunut joka kerta ylitsepääsemättömän vaikealta. Elämäni on tuntunut viimeisen puolen vuoden aikana todella huonolta draamakomediafarssilta jossa on mukana ripaus saippuaoopperaa, enkä ole oikein tiennyt mitä haluaisin jakaa elämästäni pöyristyttävän suuren lukijakunnan kanssa. Olen menneen kevään ja meneillään olevan kesän aikana pohtinut myös paljon sitä vaihtoehtoa, että aloittaisin kokonaan uuden blogin puhtaalta pöydältä, kuten olen tehnyt monesti ennenkin elämän eri murrosvaiheissa. Murrosvaiheita onkin riittänyt kiitettävästi, ja vähitellen alkaa tuntua siltä että haluaisin tasaista elämää.


Tällä hetkellä tuntuu aika lailla siltä, että purjehdin elämän merellä kompassi hukassa. Olen miettinyt eri opiskeluvaihtoehtoja ja miettinyt, mitä tekisin elämälläni. Olen jälleen kerran sinkku - todettakoon tässä vain, ettei uudelleen lämmitetty puuro ole kovin hyvää. 

Mielessä on useitakin teksti-ideoita joista haluaisin kirjoittaa, mutta odotan edelleen inspiraatiota niiden suhteen.

Saattaa olla että palaan blogitauolta upouuden blogin kanssa, sellaisen jota menneisyys ei enää taakoita teksteillään. Katsotaan, toisinko kuitenkin jotain tekstejä sinne soveltuvin osin. 

Ja kuvia päivän asusta saatte edelleen odottaa. Hamaan kuolemaani saakka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti